Another world del18 (kort del)

amelias perspektiv
jag kände mig såå glad över att han var här med mig jag har saknat honom såå mycket ¨
Niall jag har tänkt på en sak
aa vad sa han lungt
när får jag åka hem sa jag
du får åka hem om två dagar när du kan börja om som vanligt sa han
okej
två veckor senare
niall har varit med mig varenda sekund sedan dess och nu skulle jag och tjejerna åka och prov sjunga för vår dröm var att antingen att öppna ett cafe eller sjunga men vi hade uteslutit sjunga delen eftersom det inte var stor chans men nu skulle vi prova iallafal
så vi får göra vårt bästa och aa se hur det går
jag sjöng the one that got away och dom andra sjöng halo och hurt
när han som sköter musiken komm ut sa han
tjejer ni har en bra talang men inte själva vi vill att ni ska prova att sjunga nått tillsamans och se hur det går
vi sjöng turn upp the music med lemonade mouth och han sa att han skulle ringa oss senare ikväll
senare under dagen
hej jag ringer från studion och söker amelia vega
aa det är jag
jo jag tänkte medela att .......

vad tror ni får domm jobbet koomentera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0