Another world del16

hon låg där på golvet och blod pölen omkring henne växte bara större jag kunde inte andas värför vad hade hon gjort för att förtjäna det här jag märkte att belle okså satt på knä och tårarna forsade och vi märkte inte ens paniken alla hade omkring oss jag kände ett par armar omkring mig och sedan hörde jag harry viska tyst
allt kommer bli bra sa han
men om det inte blir bra då om hon inte klarar sig sa jag med hes röst
han kramade mig hårdare allt kommer bli bra mummlade han
amelias perspektiv (innan dom kom)
jag går bara runt och förstör allas liv jag borde inte leva längre jag tog ett steg närmare min död jag gick och hämtade kniven jag hade använt när jag ått för typ en vecka sen jag tog den vassa delen och trök den hårt mot min mage jag ramlade ihop en duns hördes och sen var allt svart
nialls perspektiv

mobilen vibrerade det stog zayn jag svarade
vad är det sa jag
amelia ligger på sjukhus sa han
jag fallde på knä och frågade vad hände men det lät nog mer som en viskning
hon försökte ta självmord sa han och då brast jag i gråt
kan du hämta mig jag måste träffa henne sa jag men rösten bar inte riktigt
hon är inte i det bästa tillståndet är du säker på att du klarar det sa han
ja bara hämta mig nu sa jag och la på tårarna bara forsade allt det här var mitt fel allt om det inte hade varit för att jag var så hård mot henne hade det här aldrig hänt
det plingade på dörren och jag öppnade där stog zayn
vi sprang ner och tog bilen snabbt till sjukhuset
så fort vi kom fram sprang jag in till henne hela hon va fyld med sladdar och hon såg precis ut som den amelia jag älskade bara lite blekare och med ett hål vid magen men jag visste fortfarande inte värför eller vad hon hade gjort jag gick framm till sängen och tog tag i hennes hand och grät ingen visste om hon skulle vakna...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0