Another world del15

värför värför tänkte jag för mig själv när jag hörde en hes röst
vad hände sa bella Oh MY GOOD bella du lever sa jag och alla kramade om henne
aj kved hon till och alla backade undan zayn grät brevid henne och kysste och jag drog lite i liams arm och han märkte nog att jag menade att vi skulle gå och alla gick och lämnade zayn och bella själva.
en vecka senare bellas perspektiv
jag och zayn skulle ut på stan en stund jag skulle köpa nya kläder och zayn följde med mig överallt efter händelsen
så han följde med mig till stan han tog min hand så gick vi där tsm
jag älskade verkligen han och jag visste inte hur jag skulle utrycka mig för jag visste att han snart skulle bli tvungen att åka till en turne och jag skulle vara tvungen att klara mig utan han men bara blotta tanken av att behöva lämna honom kändes som ett hål i hjärtat
helt plötsligt avbryter zayn mina tankar och säger
vad tänker du på älskade
dig svarade jag och kysste honom
du jag har tänkt på en sak....sa zayn
vad är det babe sa jag och började bli orolig
skulle du kunna tänka dig att ha ehhm ehh asså typ sex med mig sa han och blev väldigt generad
ehh asså ehhm eller.....ja.....det skulle jag sa jag och kollade generat ner i marken
amelias perspektiv
jag låg i nialls famn och mysste med han tills han sa
hur mår du gumman du har verkat lite nere på sista tiden sa han
och jag blev rädd tänk om han hade tagit reda på DET jag började darra och med hackade tänder svarade jag nää det är lung jag försökte låta samlad men misstänkte att det inte funkade
kom igen jag vet att det är nåt svarade han
NEJ det är inget sa jag
men värför är du då så upprörd sa han
för jag kanske känner för det svarade jag coh märkte genast vad jag hade sagt
han ställde sig upp och började gå
vart ska du sa jag
hemm svarade han
värför sa jag
jag kanske känner för det sa han
och jag sa kom igen niall bli inte sur för det nu sa jag
det är inte därför det är att du antagligen inte litar på mig tillräckligt för att berätta vad det är som händer och jag vet inte.... handlar inte förhållande om till lit sa han
vad me me menar du med det sa jag
vi kanske borde ta en paus sa han och smällde ihop dörren jag gled ner för dörren och tårarna bara forsade vad hade jag nu lyckats med värför var jag tvungen att vara så himla hemsk människa för
jag bara sårar alla,
jojos perspektiv
det hade gått nästan två veckor och amelia åt inget hon bara låg på sängen och grät och sov hon lät ingen komma in och hon pratade inte med någon hon hade blivit super smal och hon gick inte utt alltså vi kan utgå från att hon inte gjorde mer än drack och sov och vi började bli oroliga för henne
vi måste göra något hon kan inte fortsätta så har sa louis
nej men hur är det med niall sa jag
han äter sover gråter äter sover gråter och då och då går han ut en sväng så skit bra till skilnad från amelia sa harry
men det är ju bra sa jag och sen hörde vi en duns så vi sprang och kolla och när vi såg vad som hände ramlade jag ner på knä och började storgråta

komentera gärna har kämpat hårt med kapitlet hoppas  ni tycker om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0