Another world del17

mitt hjärta bultade om hon inte vaknade skulle mitt liv vara över jag älskade henne så mycket
det var andra gången hon var på sjukhus tack vare mig värför skulle det alltid vara jag som förstör allting
mit hjärta kände inte hellt utan henne
ursäkta unge mann vi ska kolla till henne skulle du kunna lämna rummet sa doktorn
visst sa jag jag behövde ändå gå ut en sväng bara för att ta luft och få in allt i min hjärna när jag var på väg ut hör jag en röst ropa
nial vänta vänta jag vänder mig om och där går mikis?
ehh hej miki
niall kan jag gå med dig jag är bara så förvirad sa hon
ehhm aa visst sa jag
vi gick under tystnad och efter att vi hade gått ett tag sa jag vi borde gå tilbaka jag tror dom är klara med undersökningen nu
aa kom sa hon
nu var vi framme vi kom in och jag satte mig hos henne
jag hörde en röst som lät som en viskning
niall sa hon
amelia sa jag och spärade up ögonen
snälla förlåt mig niall sa hon
nej nej det är jag som ska säga förlåt jag betede mig som en tönt jag skulle ha litat på dig när du sa att det inte var något men det gjorde jag inte och jag är så ledsen för amelia jag älskar dig du är mitt allt sa jag
och hon började gråta
och du är mitt allt niall sa hon men niall det finns en sak som jag måste berätta
innan jag åkte hit till london och öppnade ett cafe med bella och jojo hade jag en svår tid det var bland annat därför jag okså flyttade hit men min låstas pappa som jag trodde var min riktiga pappa då misshandlade mig han slog mig tills jag spydde och lät mig alldrig vara ifred han skulle på ett eller ett annat sätt förstöra mitt liv och bella och jojo visste det och då bestämde vi att så fort fort vi slutar skolan skulle vi åka iväg någonstans där han inte kunde slå mig så vi åkte till london och sen ringde han ju och berättade det där om jojo och för några dagar sen ringde polisen mig och sa att han hade rymt från fängelset och några dagar efetr det fick jag ett sms där det stog:jag kommer hitta dig så om du gömmer dig blir det hela bara roligare.
så jag försökte undvika dig så att inte du skulle hamna i fara snälla förlåt mig sa hon
men lilla älskade gumman det är inte jag som får hot brev det är du,du behöver inte skydda mig det är jag som ska skydda dig lova att du alltid berättar om något sånt händer lova sa jag
jag lovar sa hon
bra och vi ska ta hand om han,han ska inte röra ett hårstrå på dig sa jag
tack men ni behöver inte utsätta er för fara sa hon
shhh sa jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0