Another world del2

bellas perspektiv
vi stog där och kollade storögt tills jag sa
tjejer vi måste gå och kolla cafét
jaaaa skrek dom samtidigt
när vi kom till cafet blev vi förvånade det var redan inrett och det var precis som vi ville ha det
OMG sa jojo som kollade storögt vem gjorde det här?
heheh jag gjorde det så att vi skulle slippa göra det när vi kom sa amelia och små log
Amelias perspektiv
dom blev väldigt förvånade när jag sa att det var jag som hade gjort det
var det du sa jojo som hade ståt och gapat ett bra tag nu
ja ehh det gör vell inget eller sa jag lite tveksamt
nej nu slipper vi göra allt och kan öppna imorgon
jaa sa jag
nästa dag
såå nu har vi öppnat nu behöver vi bara vänta men det kommer nog nån snart eftersom
vi har cafet mitt i stan hahah sa jag och alla började skrata
det hade kommit jätte mycket folk för att vara vår första dag
helt plötsligt kommer det in fem killar och det är ingen mindre än ONE DIRECTION
jojo one direction är här sa jag på svenska
jojos perspektiv
omg one direction är här viskade jag för mig själv
dom kom närmare och nu stog dom framför mig ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0