Another world del3

dom kom närmare och nu stog dom framför mig.......................



Nialls  perpektiv

jag bästelde till oss och sen satte vi oss vid ett bord med utsikt till kassan vi hade alla tyckt att tjejerna var riktigt snygga
den snyggaste tjejen (enligt mig) kom och gav oss våra saker jag kollade på henne tills jag hörde ett söt skrat och vaknade till liv jag måste ha set ut som värsta idioten där jag stog och glodde på henne
hon skrattade och sa hej jag heter amelia det där är johanna och det där är isabella sa hon och pekade på sina kompisar. heheh det där är liam,zayn,louis,harry och jag heter niall.hon sa hej då för hon var tvungen att ta bestälningar.
så fort hon gick började koversationen
-jag tar johannna sa harry snabt
- isabella är min sa zayn kanske lite för högt för hon vände sig om och zayn började rodna.
-amelia är min sa jag snabbt
- vi förstog det niall sa harry med ett flin
-ha-ha jätte kul harry sa jag ironiskt

isabelles perspektiv
jag hörde jag tar isabelle så jag vände mig om och såg zayn kolla på mig jag började rodna och vände mig om och fortsatte med mitt jobb.
(hemma)
tjejer vad ska vi göra nu da sa jag
vi hyr en film fixar här hemma och köper snacks
-jag köper snacks sa amelia snabbt
- ja du vi tänkte inte ta ditt jobb sa vi skrattandes tilbaka
-jag hyr film så kan du stanna hemma och fixa sa johanna
Amelias perspektiv

jag skulle handla och så klumpig som jag är skulle jag krocka in i någon
-åhh förlåt sa en röst som jag väl kände igen
-det gör inget sa jag och ställdde mig upp
-hej jag känner igen dig sa niall och kollade på mig du är amelia eller hur
-ja det är jag det sa jag och log
jag betalade och väntade lite på niall vet inte värför men jag gjorde det iallafall
-hey amelia kan jag få dit nummer sa han lite generat
-självklart han gav mig sin mobil och jag skrev in mitt nummer medan han skrev in sitt i min mobil
- vad ska du göra nu da sa han och log det leendet som bara han kan le
- jag ska ha film kväll med tjejerna vill du komma orden bara slank ur mig
-är det okej om grabbarna kommer sa han
-såklart sa jag med ett leende som var riktigt stort
jag skickade ett sms till johanna att killarna skulle komma och fick ett roligt svar : OMG du skämtar jag äälskar dig <3<3<3 sa hon jag skrattade för mig sj
och gav sen vår address till niall
han sa att han skulle hämta dom andra och jag gick hem igen
nialls perspektiv

jag hämtade killarna och  dom var snabba så vi var hos dom inom en timme
vi tog med oss en film vi med
dom hade redan fixat allt när vi kom vilka hyrde ni sa vi dom visade ingen skräck hur kunde dom
vi har en bra film sa jag vi har the grudge hela samlingen
Amelias perspektiv
sa han just the grudge jag kommer dö
-ehhh jag är väldigt lättskrämd och skulle helst vvilja behålla mitt hjärta
-jag är ju här sa niall och log
dom satte på filmen och jag ryckte till hela tiden var skit rädd faktist
nu var filmen slut alla sov föruttom jag och niall
han kollade på mig jag kollade upp och mötte hans blick han ansikte kom närmare mitt och jag lyfte mitt ansikte till hans och vi möttes i en underbar kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0