Another world del4

.....vi möttes i en underbar kyss.
vi avslutade kyssen långsamt och han frågade
-skulle du vilja gå på dejt med mig hon kollade ner
och mötte sen min blick
-självklart sa jag med världens största smile
vi kollade mot dom andra
och såg att johanna satt i harrys famn och sov och isabella låg med huvudet mot zayns axel och han hade sit huvud på hennes
-jag tror vi borde gå sa niall
-nej stanna ni kan sova här sa jag
-jag hämtar madrasser så väcker vi dom sen sa jag med ett elakt flin som niall snart hackade in på
jag hade lagt ut alla madraser så hämtade vi en tuta och niall blåste i den såett väldigt högt ljud kom ut
dom hoppade up och jag och niall låg på golvet så mycket vi skratade
-inte kul sa johanna och försökte spela sur men lyckades inte och snart låg hon okså på golvet och skrattade♥
-killar vi ska sova här inatt amelia har redan tagit fram madrasser
alla killar gick och la sig och tjejerna okså
nästa morgon♦
jag vaknade tidigt och började göra american pankakes
-pankakor!!!!!!!
hörde jag sen springer niall framm till bordet börjar plocka fram och innom några sekunder är allting fram plockat
-ojj vare längesen du åt pankakor
-åratals sen
-vem sa PANKAKOR sa louis som nu hade vaknat och stog och hoppade tills alla  var vakna så att kunde börja äta och nu satt alla vid bordet och ått
vad ska vi göra nu då naill som redan hade ätit upp
-vi kan kolla på en film sa jag
-jag väljer sa zayn snabbt
bellas perspektiv
zayn valde den läskigaste filmen vi hade som självklart var tvungen att vara the orphanag
-jag kommer dö jag kommer dö...... hörde manamelia säga innan filmen ens hade börjat
-jag är här sa niall lite flörtigt
vi var halv vägs in i filmen när amelia säger
-sorry kan inte kolla mer kommer dö då och sen sprang hon iväg
-samma här sa jojo med bruten röst
-måste gå sa jag och sprang in i rummet vi satte på tvn där tills killarna ropade filmen är slut vi gick utt och alting var svart vi blev rädda och snart kände jag några armar om mig och skrek högt jag hörde att amelia och jojo okså skrek ljuset tändes och jag märkte att det bara var zayn som hållde i mig och nu inte kunde hålla sig för skratt.
nu äre krig sa jag och hoppade på zayn vilket inte gick så bra eftersom han är mycket starkare
än mig så tillslut låg han över mig han böjde sit huvud mot mitt och det blev en kort men underbar kyss
-förlåt sa han och vände bort huvudet
-nej det var....kul sa jag och jag kände hur rodnaden kom
zayns perspektiv
-nej det var...kul sa hon jag kollade på henne och hon log stort
jag blev varm innombords och det kändes så rätt.

går det för fort framm eller äre bra kommentera♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0