Another world del5

jag blev varm innombords det kändes så rätt
(zayns perspektiv)
när vi gick hem ekade bellas röst i mitt huvud jag var jätte glad resten av dagen sen kom jag på
jag hadde inte bellas nummer
-niall kan du fråga amelia vad bellas nummer är
-visst sa han
(nialls perspektiv)
zayn undrar vad bellas nummer är <3 niall
jag fick svar ganska snabbt
********** säg till zayn att skicka ett mess till henne så att hon har hans nummer<3 amelia
ok tack miss u <3niall
miss u 2<3amelia
zayn skicka sms till det här nummret sa jag och han gjorde som jag sa.
vad ska vi göra nu då guys sa jag eftersom vi ändå inte gjorde nåt
vi kan gå til.....STRANDEN!!!!! sa louis glatt
hahahahah kej stranden nästa killar skynda att byta om nu okej vi har nt hela dagen på oss
(johannas perspektiv)
ingen visste vad  jag och harry hade gjort jo han hade kyst mig en underbar kyss det känndes som om världen stannade när hans läppar pressades ihop med mina
jojo vi ska till stranden jag fick ett sms av niall skynda sa amelia som stog där i en jätte fin bikini
okej snart klar då sa jag och tog fram min bikini med pussmunnar på
sen kommer bella ut med sin knallrosa bikini och amelia med sin typ oranga med prickar på
okej vi kanske ska ha våra byxdreser över eller sa jag
aa du det kan ju vara smart sa jojo och skrattade
så nu kan vi gå sa jag
när vi kom tilll stranden såg vi att killarna inte hade kommit så vi la oss ner och sola jag satte på mig miina solglasögon och blundade och öppnar ögonen av ett ryck när jag känner några välbekanta läppar mot mina jag besvarade kyssen och ställde mig upp och såg att zayn och niall stog vid bella och amelia och deras händer var ihop kopplade jag log för mig själv och harry tog min hand och sa nu badar vi
nej nej nej jag ska inte bada nu vattnet är super kallt sa jag
han lyfte upp mig i sin famn och snart kände jag det kalla vatnet mot min hud
HARRYYYYYYYYYYY skrek jag
aa gumman sa han oskyldigt
nä nu äre synd om dig sa jag
men du såg så het ut sa han och bet sig i läppen
jaha men isåfall sa jag och puttade ner honnom i vattnet
vad skulle det vara bra för sa han
men du såg så het ut sa jag och bet mig i läppen för att härma han
han börja garva och jag okså  han lutade sig mot mig och gav mig en kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0