Another world del10

nialls perspektiv
scenen spelades up i mitt huvud hur kunde jag vara så dum värför sa jag det,det var som att världen slutade snura
och allt var mitt fel och orden flöt runt i mitt huvud om du aldrig hade kommit hit hade det har aldrig behövt hända
jag hatade mig själv för vad jag hade gjort nu skulle jag åka iväg med ett brustet hjärta.
en vecka senare
*samtal*
-hej är du niall horan
-ja det är jag
-det skädde en insident med din flickvänn amelia vega
-vad hände sa jag och var riktigt orolig
-hon tog en överdos av lungnande tabletter och ligger på sjukhus och läget är ostabilt
jag tappade min mobil och föll ihop zayn sprang till mig och jag bärettade allt han bokade flyg biljeter och vi skulle åka om en timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0