Another world del9

hon öppnade dörren och vi gick in
kom här sa jag och öppnade min famn
han sa att jag var ett problem snyftade hon fram
han menade inte så sa amelia
hur menade han då sa jojo
du kanske skulle fråga han sa jag
jojo ställde sig upp och gick ut till harry och en kvart senare sprang hon in gråtandes mer en förut
vad hände sa vi
ni kanske skulle gå till dom och se
jag sprang till dom och zayn ställde sig främför mig med tårar i ögonen
du hörde harry sa han
vad menar du sa jag
vi kan inte vara tillsamans under touren sa han med tårar
jag trodde inte det om dig sa jag och tårana hade börjat rinna
vad sa han
jag trodde inte att du skulle såra mig jag trodde du älskade mig sa jag
det gör jag sa han
antagligen inte eftersom du lämnar mig bara för att någon säger det till dig sa jag och sprang därrifrån när jag kom in i rummet märkte jag att alla redan låg där och grät


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0