Another world del11

jojos perspektiv
nu satt vi här och grät allt hade bara blivit så fel,alla vi visste mycket väll värför hon gjorde det hon trodde att det var det lättaste sättet att glömma niall på allt jag hade tänkt på sen dess var harry,harry och harry
värför  skulle livet vara så svårt jag var på väg till cafeterian och gick in i någon
-förlåt sa jag och kollade upp och mötte dom gröna ögonen som hade sårat mig så otroligt mycket genom att säga hej då
-vad gör du här sa jag kalt och ändå sorgsamt
-vi fick veta sa han och då märkte jag att alla var här
-tror ni att ni bara kan komma efter all plåga som ni har gett oss
-det var inte meningen jag älskar dig och det vet du sa han med tårar i ögonen
-jag älskar dig okså men om du ska såra mig såhär varje gång du går på tour är jag inte säker poå att det skulle funka
-det var inte meningen och det kommer aldrig hända igen  och utan dig kommer jag att dö du är min andra halva mitt hjärta slår för dig jag älskar dig sa han och kollade på mig med rödgråtna ögon
-lovar du att det aldrig händer igen och att det är mig du älskar sa jag han kysste mig som svar på frågan
nialls perspektiv
jag sprang in i amelias rum och såg henne ligga där hellt orörlig jag såg att hon kollade på mig och jag gick fram till henne
-förlåt mig för allt jag vet inte vad det var jag sa eller värför det enda jag vet är att jag är här med dig och om du förlåter mig skulle jag vilja att du blev min igen♥ sa jag
hon pressade fram ett leende och jag kysste henne  länge jag satte mig brevid henne och tog hennes hand
jag visste att det var här jag hörde hemma brevid amelia
zayns perspektiv
jag gick i korridoren tills jag såg henne och min värld stannade up hon kollade på mig och började gråta hon sprang in i min famn och sa
-jag har saknat dig så myckel zayn malik jag älskar dig
jag älskar dig okså snälla sig att du vill bli min igen
jag kollade upp och mötte hans blick och nickade han kysste mig långt och passionerat
doctorn kom ut hon får gå hemm idag sa han
nästa dag
vi skulle alla ut på stan cafeet skulle vara stängt ett bra tag framöver
vi tjejer satte på oss kläder och sen gick vi ut
amelia                              bella                           jojo                         mikayla                       sophie
väll ute på stan mötte vi många fans och helt plötsligt såg jag en person jag inte ville se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0