Another world del12

där stog nicole mitt ex jag såg att hon kollade mot bella med avundsjuka ögon
bella kom fram till mig och sa
vad är det mår du inte bra sa hon
jo....jag bara ehh det var inget sa jag
okej sa hon och log
nicole kom till mig och sa
hur kan du vara tillsamans med den bitchen sa hon
jag tänker inte låta dig behandla henne som du vill för jag älskar bella och du kan inte göra något sa jag
jaha så det är bella hon heter sa hon
ja har du något emot det sa jag
njut av dom sista dagarna du har med henne sa hon och gick långsamt därifrån
tankarna snurrade runt i mitt huvud vad var det hon tänkte göra
liams perspektiv
jag hade kommit väldigt nära sophie men vågade jag ta steget att fråga ut henne hon kanske inte tyckte om mig på det sättet men jag frågar det värsta som kan hända är ett nej
-ehh sophie jag undrar om du ....kanske vill.....gå på..............dejt med mig sa jag
-själklart sa hon och lyste upp som en sol bara av att se hennes leende fick mig att smälta
-ikväll kl 7 be ready sa jag
sophies perspektiv
så fort jag stängde dörren skrek jag
JAG SKA PÅ DEJT MED LIAM OM NÅGRA TIMMAR sa jag
dom kollade på mig och sa
-äntligen hur mycket tid har vi på oss
jag kollade på klockan
-3 timmar men vad står vi här och latar oss för da in i duschen jag hämtar kläder skrek jojo
jag fixar hår sa bella då tar jag sminket sa amelia jag går och kollar vilka skor du ska ha sa mikayla
när vi hade fixat allt var det ungefär en kvart kvar och jag såg super söt ut
jag kände mig så vacker
några minuter senare plingade det på dörren jag öppnade och där stog liam han var såå himla snygg
han log och sa
-vad vacker du är
-tack detsamma sa jag och rodnade
-kom vi går sa han och tog min hand
när vi kom fram så sa han som står där
-på vems namn
-liam payne sa liam
-följ mig sa han
när vi satt vid bordet pratade vi om allt möjligt mellan himmel och jord
på vägen hem tog han min hand kollade på mig och sa
-jag tycker verkligen om dig och jag kan inte dölja mina känslor för dig sophie jag tycker om dig
jag tycker okså om dig sa jag
han kollade på mig och kysste mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0