Another world del13

det känndes som om jag var i himmelen och jag hoppades att detta aldrig skulle ta slut för
jag älskade han okså
liam jag älskar dig okså sa jag
louis perspektiv
jag hade skickat ett sms till miki och frågat om hon ville göra nåt bara vi och fick snabbt ett svar
självklart är där om 10 xxmiki
jag hade redan planerat att kolla på en skräck film för att hon skulle krypa upp i min famn
*pling*
hej sa jag och kramade om henne hon såg underbar ut med sina jeans och vita pösiga tröja som hon deckorerat med ett skärp
jag märkte inte att jag ståt och kollat på henne förrens hon skrek
LOUISSSS
ja vad är det sa jag
du har ståt och kollat på mig ganska länge nu sa hon och skrattade
ojj ehh kom sa jag och gick och satte mig i soffan
hon satte sig brevid mig och jag satte på filmen
värje gång nåt läskigt kom så flyttade hon närmare mig
tillslut satt hon i mitt knä och jag hålde om henne
hon somnade i min famn jag bärde in henne till mitt rum och gick och la mig i soffan
mikis perspektiv
jag vaknade och kollade på klockan 03:00 jag visste inte vart jag var och kom sen ihåg att jag somnade hos louis
jag gick ner till hallen och såg louis på soffan jag tröck ner mig brevid han och kände hu han la sin hand om min midja jag vände mig om och märkte att louis kollade på mig han böjde fram sitt huvud mot mitt och snart möttes vi i en under bar kyss bli min viskade han
alltid viskade jag tillbaka han kysste och tillslut somnade jag men ett stort leende på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0