Another world del6

vi avslutade kyssen och jag log mot han.
-jojo skynda kom sa bella medans tårarna strömade ner för hennes kinder jag sprang upp
-vad hände sa jag och började känna mig orolig
-amelias pappa ringde henne och bärrettade att han inte var hennes riktiga pappa ett hennes riktiga pappa är.......
-VEM sa jag och kände att mina ögön fuktades
-din pappa mumlade hon¨
-VA pappa har inga andra barn nej jag är det enda
-det är grejen ni är liksom typ systrar sa hon och nu fuktades mina ögon och det kände som en fontän
-menar du att kvinnan jag trodde var min mamma igentligen inte var det
-din mamma är amelias mamma och din pappa är amelias pappa sa hon
-men men ......sa jag och sprang så fort mina ben kunde det var inte så att jag inte ville vara amelias syster det är det att jag inte fick veta något, det förklarar värför vi var så lika på många sett
jag sprang till mitt favorit ställe och satt där och bara grät ut jag kände en hand mot min rygg jag kollade upp och såg harry
han satte sig brevid mig
-jag finns här för dig jag älskar....dig
vi kollade in i varandras ögon sen sa jag
.jag älskar dig okså
amelias perspektiv
jag satt i nialls trygga famn och grät så mycket jag trodde inte att det gick att gråta så mycket
-värför viskade jag men niall hörde och kollade ner på mig jag sågatt hans ögön var blanka
-vad är det sa jag tyst
-det sårar en att se personen man älskar lida sa han och tiden stannade sa han nyss att han älskade mig
jag kollade på han lyfte huvudet och han böjde ner sit vi möttes i en kyss och tiden stannade
-vill du bli min sa han
-ja sa jag och log niall fick mig alltid att må bättre
vi gick till dom andra och det känndes bättre nu måste jag bara praata med jojo
jojo vi måste prata sa jag
hon kom till mig och innan jag han sägga nåt sa hon jag älskar dig oavsett om du är min syster eller inte kommer alltid älska dig se up till dig du och bella är  pusselbitarna som gör mig hel jag älskar er och kommer aldrig sluta med det sa hon och nu började jag gråta jag älskar dig okså sa jag och vi kramade om varan bella kom det är gruppkram sa vi och hon kom
-tänk på allt som hänt sen vi kom till london vi öppnade ett cafe vi fick pojkvänner ni är systrar  jag
är bara så lycklig för oss sa bella det är jag okså sa jag
men tjejer borde vi inte gå hem vi ska jobba imorn sa hon juste sa bella
killar vill ni sova hos oss sa jag
hur ska vi sova sa niall
harry du sover med jojo
zayn du sover med bella
niall du sover med mig
liam och louis ni tar gäst rummet sa jag eller så tar liam ett gäst rum och du det andra louis sa jag
nu gick vi där jag gick hand i hand med niall och han kollade på mig och vi kysstes
nästa dag var det dags att jobba vi klädde på oss och killarna hade inte vknat så vi lämnade nycklar
och senare på dagen kom dom och lämnade dom gud vad ni sover sa jag  och skrattade
jaa du vi tänkte äta frukost sa niall
klockan 12 sa jag och skrattade lite
okej vi fixar vad vill ni ha då sa bella
ni får gisssa sa zayn och gav henne en kyss
vi fixade jätte goda mackor till dom och sen åkte dom till studion och vi fortsatte jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0