Another world del7

vi fixade jätte goda mackor till dom och sen åkte dom till studion och vi fortsatte jobba
jojos                 mikis          amelias       sophie        bella 
tjejer vi borde skaffa fler jobbare så vi kan ha ledigt ibland och så sa jag
aa faktist sa bella instämande
jag gör en skylt sa jojo
okej sa jag
halv timme senare
hej jag såg skylten och jag söker jobb sa en tjej med med rött hår och bruna ögön
vad heter du frågade bella
juste jag glömde säga jag heter sophie smith sa sophie
okej har du några servitris kunskaper
ja jag jobbade på river cafe i broklyn men sen flyttade jag hit och jag skulle super gärna vilja ha ett jobb sa hon
ehh okej då säger vi så du är anstäld du börjar imorn sa vi och hon log
tack så hemst mycket sa hon
ingen orsak sa vi och efter ännu en halv timme hade vi fått enu en jobbare hos oss mikayla keys
en vecka senare
vi hadde blivit jätte bra kopisar med mikayla och sophie och dom hadde bästamt sig nu dom skulle flytta till oss och vi skulle alla bo tillsamans jag vet att det har gått lite tid men dom bor på hotel så dom fick flytta in hos oss dom hade fortfarande inte mött killarna och dom visste inte om att vi kände dom vi tyckte det skulle vara bäst så för då visste vi att dom inte var våra kopisar för deras skull men vi hade bästemt med killarna att vi skulle ha mys på fredag som alltid och vi var tvungna nu att bäretta för sophie och mikayla
miki,sophie vi måste bärreta en sak och ni får inte flipa sa bella
nej då vad har ni nu gjort sa sophie och flinade
jo på fredag sa har vi alltid mys med speciella personer och eftersom ni bor hos oss måste vi bäretta vilka det är sa jag
vilka är det då sa mikayla och såg lite oroad ut
jo det är....sa jojo och bella avslutade one direction killarna
jaha sa sophie utan någon vidare reaktion sen sa hon jag gillar dom men inte såå mycket att jag skulle flippa sa hon och vi skrattade vi kollade på miki och hon hållde på att hyperventilera
hahahaha vi skratade åt henne och dessutom så är vi typ tilsamans med dom
och nu blev sophie okså chokad
jojo och harry,zayn och bella, jag och niall sa jag och log åt hur det faktist lät
värför sa ni inget frågade dom samtidigt
för vi ville att ni skulle tycka om oss för dom vi är och inte som one directions flickvänner sa jag och jag märkte att dom kände sig träffade
vi är INTE sånna vi lovar sa miki
vi vet det nu snälla förlåt oss sa jojo
självklart sa sophie men måste vi inte stänga nu sa hon sedan
joo du det skulle kunna vara bra.
hemma
vad ska vi sätta på oss sa dom
one piece om ni har annars kan ni låna sa vi
nej vi har sa dom vi satte på oss våra one pieces
och sen knackade det på dörren in kom 5 snyggingar med one piece
hej snygging sa jag och kysste niall
hej beautifol sa han och jag log
jag kollade på sophie hon klickade direkt med liam och mikayla med louis
kej vilken film har ni valt sa jag och berrede mig på det värsta
the unborn och one missed cal sa dom
vilken film valde ni sa niall titanic sa vi och hoppade runt
nu hade vi kollat på alla filmer och jag hade inte varit så inne för jag sat och tittade på niall han var så ...vacker snygg rolig speciel unik helt enkelt perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0