Another world del14

jag vaknade nästa morgon och kände efter louis och han var inte där,jag spärrade up ögonen men ångrade mig snabbt solen sken rakt på mina ögon.
jag kände nåt tung på min mage och jag sa flytta på dig din tjocka sak och louis kollade på mig och låsades spela sårad jag tjock sa han med till gjord röst,nej du snygg svarade jag och kysste honom vi avbröts av att mobilen ringde jag tog irriterat up mobilen
vad sa jag
hej jag ringer från sjukhuset du är väll släkt till isabella knight
ja eller jag är hennes kompis vadåra sa jag och började bli orolig
jag skulle vilja att du kom till sjukhuset sa han med lung röst
har det hänt något med henne sa jag och kände hur rösten sprack
hon har blivit misshandlad och ligger i koma just nu
så fort jag hörde orden tappade jag mobilen och började stor gråta louis omfamnade mig och sa vad har hänt sa han
bella......li..ligg..ligger....ii..kkkomaa sa jag och tårarna ran och ran.
louis lyfte upp mig i famnen satte mig i bilen och så åkte vi till sjukhuset jag såg att louis var orolig för hans händer darrade när vi var framme frågade vi tjejen i receptionen var bella var och sen sprang vi upp till hennes rum
vi gick in och så fort jag fick se bellas blecka ansikte och hennes blonda lockar var helt ihoptrasslade och hon låg helt orörlig brevid henne sat zayn och grät och hållde i hennes hand.
jag satte mig brevid henne och grät ut och märkte inte ens när dom andra kom in och satte sig hos henne.
sophies perspektiv
liam sat och hållde om mig medans jag grät ut
allt kändes så himla bra för någon timme sen värför hände det här oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0