Another world del8

jag kände hur han kollade på mig och log jag log tillbaka och märkte sen att alla låg och sov
han väckte killarna och dom gick hem vi tjejer gick och la oss imorgon skulle cafet vara stängt hela veckan det skulle komma några och inspektera och så tjejer ska vi bjuda killarna på middag hos oss idag med fin kläder ljus och god mat idag sa jag
jaa då får jag träffa liam sa sophie
har ni märkt att louis ögon är riktigt fina och dom glitrar som sjär.....han mikayla säga innan jag sa
OKEJ jag fattar ni tycker om dom sa jag och alla skrattade
kvällen
vi hade ring dom och bärretat planerna vi satte på oss klänningar
amelia             sophie            bella                     mikayla              jojo
sen började vi fixa spaghetti karbonara vet att det inte är gorumet mat men jaja
när vi var klara fixade vi med ljusen  och några minuter senare kommer killarna
hej babe sa niall
hej handsome sa jag
han log och kysste mig
bellas perspektiv
zayn kom fram till mig och gav mig en passionerad kyss
skaffa ett rum skrek louis
håll tyst sa zayn jag fnissade
när vi skulle sätta oss sa zayn vi måste berätta en sak för er
vad sa vi lite oroliga
vi ska på tour på fredag sa harry och kollade ner
men vi ses väll när ni kommer tillbaka eller hur sa jag
deet är grejen vi..får inte ha .....relationer med någon under månaden vi är där det förstör karriären sa harry
vad då menar du att jag förstör din karriär sa jojo med bruten röst
nej jag menade inte så sa han
hur menade du da sa jojo som nu hade tårar i ögonen och sprang iväg till sitt rum och låste dörren
vi sprang till henne och knackade på hennes dörr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0